Antall sidevisninger

mandag 6. januar 2014

Første fjelltur

Faren min, meg i sekken, broren min.
I går ble jeg satt i fengselet i bilen og så kjørte vi en kort tur. Når jeg ble tatt ut av fengselet var der noen voksne mennesker og barn som jeg har møtt før. Faren min tok på seg en ryggsekk og så begynte vi å gå oppover mot et fjell. Etter en liten stund ble jeg litt sliten og da tok faren og moren min og satte meg opp i sekken! Det var litt skummelt i begynnelsen, men etterhvert som jeg ble vant til det var det egentlig bare deilig. Og så fikk jeg masse godbiter hele tiden.




Etter at vi hadde gått en liten stund til møtte vi på en Dalmantiner hvalp. Da fikk jeg komme ut av sekken og leke med den. Den var litt større enn meg og ganske vill av seg. Når hun ble litt for voldsom ropte eieren "Nei Kira!", og begge to stoppet opp! Dalmantineren hadde samme navn som meg :). Det var litt morsomt.
Kira og Kira leker
Etter en god stund til kom vi opp på toppen. Der var det veldig fin utsikt og mange andre mennesker. Da fikk jeg komme ut av sekken igjen og springe litt rundt. Der oppe var det en del snø også, og snø er kjempegøy! Jeg fikk mat, godbiter og masse kos og oppmerksomhet fra mange fremmede mennesker. Det var litt stas...
Broren min.
Middag i friluft.
Ut på tur, aldri sur.




Fin utsikt på toppen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar